Coronavirus (COVID-19) a e-shop Rybízák.cz

AKTUALIZOVÁNO 23.3. 15:55

Odesíláte balíky během nouzového stavu?

Ano, Rybízačí e-shop šlape na plné obrátky a zásilky odesíláme zatím bez zpoždění.

 

Doručujete i do izolovaných oblastí jako je Litovel či Uničov?

Ano, do těchto oblastí (podle našich informací) nyní doručuje jen Česká pošta – ta převáží zásilky nákladními vlaky, a zásobuje jimi pobočky České pošty, kde si balík můžete vyzvednout. Zvolte tedy ideálně Balík do Balíkovny či Balík na poštu.

 

Proč jste zrušili dobírku a doručení Zásilkovnou?

Kurýrní služby přišly s požadavkem na vypnutí dobírky samy:

"Žádáme vás, aby příjemci zásilek platili zboží předem. Toto opatření je velmi důležité pro eliminaci rizika přenosu nákazy. Pokud se množství zásilek doručovaných na dobírku nesníží, může dojít k vypnutí této služby. Obchodní zástupce Intime." 

 

"Prosíme, apelujte na své zákazníky aby využívali platbu předem, Vaše Česká pošta."

 

Co se týče dobírky, jsme nyní pod velkým tlakem. Nevíme, kdy přijdou nečekané okolnosti, kvůli kterým bude náš e-shop nucen přestat fungovat. A potřebujeme nyní vyexpedovat co nejvíce zásilek zákazníkům, kteří si je opravdu zaplatí a vyzvednou. Máme informace od kolegů z jiných e-shopů, že je nyní vratkovost 5x vyšší než běžně, a to by pro nás byla obrovská zátěž. Navíc každý vrácený balík musíme rozbalit, roztřídit a navést do systému, a tak bychom měli méně času na odbavování zásilek pro další zákazníky.

 

Zásilkovnu jsme nyní stopli, protože každý den vchází v platnost nová opatření. Zásilkovna je postavena na tom, že budou otevřeny obchody, kde se nachází výdejní místa. To nyní nedokážeme my ani Zásilkovna zaručit. Už nyní máme přes 70 balíků na zavřených výdejních místech a je to velmi nepříjemné. Intenzivně to ale řešíme, aby zákazníci své balíčky dostali co nejdříve.

 

Jako kompenzaci nabízíme dopravu zdarma při nákupu nad 499 Kč!

 

Chystají se nějaká další omezení?

Rádi bychom řekli že ne, ovšem nikdy nevíte. Jsme závislí na tom, co nařídí vláda a samozřejmě může někdo ze skladu onemocnět, čímž by mohlo dojít k omezení provozu. Avšak děláme opravdu vše proto, aby se to nestalo.

 

Zavedli jste nějaká hygienická opatření?

V našem skladu dodržujeme přísné hygienické podmínky. Pracovní plochu, pracovní pomůcky a vše další jsme vyčistili desinfekčními prostředky. Všichni skladníci bez výjimky nosí roušky a každý má k dispozici svou desinfekci a antibakteriální mýdlo. Skladníci nepřichází do styku ani s kurýry přepravních služeb – balíky necháváme na paletě na rampě (která je 24 hodin pod dozorem kamer), a kurýr si zde balíky vyzvedne. 

Dále, ten kdo nemusí být v práci – není tam. Všichni vedoucí pracovníci, marketérka i pracovnice zákaznické péče nyní pracují z domova.

 

Kurýrní služba Intime nabízí bezkontaktní doručení

Tedy doručení zásilky bez přímého kontaktu kurýra s příjemcem. Tato služba je podpořena interaktivní avizací příjemcům e-maily a SMS zprávami a je určena pro zásilky bez dobírek. Více informací zde »

 

Děkujeme za pochopení, Vaši trpělivost a podporu.

Petr Čerňanský, zakladatel společnosti, 17.3.2020 19:14